Lansering av nästa generations boendeapp

Boneras app har uppdaterats med en helt ny generation. Denna nya version inkluderar bland annat ett fullständigt omdesignat användargränssnitt, och erbjuder effektiva, nya och uppgraderade funktioner för alla huvudanvändare hos Bonera, vilket inkluderar bostadsutvecklare, bostadsrättsföreningar och boende.

Vi är nu i processen att fasa ut den äldre versionen av Boneras plattform och app, och istället introducera en ny, webbaserad version. Denna nylanserade plattform och app erbjuder tre huvudingångar skräddarsydda för de specifika målgrupperna: bostadsutvecklare, bostadsrättsföreningar och boende. Användarna kommer att uppleva ett helt nytt utseende och navigationsupplevelse som förenklar, förbättrar och effektiviserar arbetsflödena. Plattformen har en modulär design, vilket möjliggör kontinuerlig utveckling och skalning av nya funktioner för att tillgodose de olika målgruppernas behov.

Umer Nasir, CTO Bonera kommenterar:

Det gläder oss att nu introducera Boneras Plattform och App 2.0, en helt ny och modern version som fullständigt ersätter det äldre systemet. Funktionerna i den nya plattformen kommer att tillföra betydande mervärde för bostadsutvecklare och bostadsrättsföreningar som strävar efter att hantera sina processer på ett intelligent, hållbart och digitalt sätt.

De funktioner som har utvecklats eller uppgraderats för boendeappen inkluderar:

  • Whitelabeling, vilket ger möjlighet att skräddarsy plattformens design baserat på sin egen grafiska profil
  • Ett nytt utseende, navigering och användarflöde
  • Ett webbaserat gränssnitt som tillåter användare att logga in från olika enheter
  • Ett bokningssystem för att reservera föreningens gemensamma utrymmen och resurser
  • En sida dedikerad till föreningen, som samlar all nödvändig information
  • Informationsflöde och push-notifikationer från föreningens styrelse
  • Digitala bopärmar med möjlighet att rapportera fel på inredning och utrustning
  • En att-göra-lista som påminner om vanligt underhåll i bostaden

De funktionerna som tagits fram eller uppdaterats för bostadsrättsföreningar

  • Ett ärendehanteringssystem för dokumentation av bostädernas och fastighetens felanmälningar och anmärkningar
  • En bokningsfunktion om gör det möjligt för de boende att boka gemensamma resurser och utrymmen (under beta-test)
  • Möjlighet att skicka ut push-notiser till föreningens medlemmar vid viktig kommunikation och information angående föreningen och fastigheten
  • Kalender med anmälningsfunktion där styrelsemedlemmarna kan lägga upp viktiga datum för föreningens medlemmar
  • Uppdaterad layout för underhållsbiblioteket med förslag på underhållsåtgärder

Vi ringer dig inom 60 sekunder!

Vi är redo för att hjälpa dig.