Vanliga frågor

Områdeskod en en unik 6-siffrig kod som används för Bonera att knyta en användare till rätt bostadsrättsförening, samfällighet, ett hyreshus, ett villaområdet, en koloniförening eller co-working. Kontakta den ansvarige för att få ut ditt områdeskod eller mail till info@bonera.se så kan vi hjälpa dig att leta fram den.

Nej, appen är kostnadsfri så du kan ladda ner appen så många gånger du vill och även till flera mobiltelefoner och läsplattor. Väljer du att använda den på en läsplatta måste du ha en mobiltelefon till hands för att kunna ta emot en bekräftelsekod.

Vi har gjort det väldigt enkelt. Inga lösenord att komma ihåg! Du knappar in ditt mobilnummer och sedan kommer du få en 4-siffrig pinkod till ditt mobilnummer som du knappar.

Appen finns för Iphone och Ipad och för alla mobiler och läsplattor som använder Android. Sök efter ”Bonera” i AppStore eller Google Play.

Nej, inte i dagsläget. Men vi håller på att utveckla möjligheten. Vi kommer att meddela när detta är tillgängligt för ditt område.

Se till att du är inloggad på ert boende och att du godkände notiser från Bonera. Kolla i din mobils inställningar för notiser att Bonera är godkänd. Se även till att du har bockat för den typ av information du är intresserad av under ”Mitt konto” >> ”Notiser”.

Genom att klicka på ”Mitt konto” längst ner och sedan ”Kontoinställningar”, där kan du ändra din mailadress.

Ja, du kan lägga in alla dina boende vare sig det är en bostadsrättsförening, samfällighet, ett hyreshus, ett villaområdet, en koloniförening eller familjens semesterhus.

Vi rekommenderar att alltid ladda ner den senaste versionen eftersom den kan innehålla viktiga bugg- och säkerhetsfixar samt ny funktionalitet.

Maila till info@bonera.se och beskriv ditt ärende samt vilket konto du önskar radera.

Då har din brf valt att inte ha den funktionalitet. Maila din brf-styrelse och fråga hur de hanterar felanmälningar.

Vi ringer dig inom 60 sekunder!

Vi är redo för att hjälpa dig.